website

Verzenden & Retoureren

VERZENDBELEID

Goederen worden verstuurd op reguliere werkdagen, van maandag tot en met vrijdag. Bestellingen worden verzonden via DHL. Wanneer uw bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je een trackingnummer via e-mail dat online kan worden gebruikt om uw bestelling te volgen.

  • Nederland: 1-3 werkdagen

  • Europa: 2-5 werkdagen

  • VS: 2-5 werkdagen

  • Wereldwijd: 3-7 werkdagen

De verzendkosten zijn afhankelijk van het land waar je je bevindt. 

  • Nederland: €6,95. (bij bestellingen vanaf €150 zijn de verzendkosten gratis).

  • De rest van Europa: €12,95

  • Rest van de wereld: €19,95

RETOURNEREN

Wij hanteren een retourbeleid van 14 dagen, wat betekent dat je 14 dagen na ontvangst van je artikel een retouraanvraag kunt doen. Om in aanmerking te komen voor een retour, moet je artikel in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met labels en in de originele verpakking. 

Om een retour te starten, volg je de instructies op het retourformulier dat bij de bestelling zit. Voor de volledigheid staan deze instructies ook hieronder. 

1. Vul het retourformulier in
Schrijf het ordernummer en het artikelnummer van het artikel dat je wilt retourneren op het retourformulier. Je kunt deze nummers vinden op de pakbon. Houd er rekening mee dat retouren zonder ordernummer en artikelnummer niet geaccepteerd zullen worden.


2. Plaats het retourformulier in de doos
Doe het volledig ingevulde retourformulier samen met het artikel dat je wilt retourneren in de originele verpakking in de originele doos.


3. Plak de retoursticker over jouw eigen adres op de originele doos
Plak de meegeleverde retour-adressticker met het retouradres erop, op de doos, trek de verzegelstrip eraf en sluit de doos. LET OP: het is belangrijk dat je de sticker met het retouradres over het originele adres en barcode (jouw eigen adres) plakt.

NB: niet alle verpakkingen hebben een verzegelstrip. Gebruik in dat geval tape of plakband en zorg ervoor dat de doos goed is afgesloten voordat je hem verstuurd. 

4. Lever de doos in bij je dichtstbijzijnde PostNL-servicepunt
Lever de gesloten doos in bij je dichtstbijzijnde PostNL-servicepunt. Je kunt PostNL-servicepunten vinden op de website van PostNL.


Als je een artikel wilt omruilen, plaats dan een nieuwe bestelling. Wij zullen je oorspronkelijke bestelling zo snel mogelijk terugbetalen.

Je kunt ons altijd even mailen voor vragen over retouren via customersupport@jaxi.nl.

We zullen je via email op de hoogte stellen zodra we je retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, en je laten weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Als deze is goedgekeurd, wordt het bedrag binnen 10 werkdagen automatisch teruggestort via je oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat het ook even kan duren voordat je bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling verwerkt heeft.

Als er meer dan 15 werkdagen zijn verstreken sinds we je retourzending hebben goedgekeurd, neem dan contact met ons op via customersupport@jaxi.nl.

Helaas kunnen we geen retourzendingen accepteren voor bestellingen die buiten de EU zijn geplaatst.

Special instructions for seller

What are you looking for?